lørdag 19. desember 2009

Ting 19: Virtuelle verdener













Virtuelle verdner - simulert verkelegheit der ein omgåast andre ved å opprette ein avatar .Her er målet å treffe venner og omgå dei i ulike sosiale samanheng: på konsert, utstilling osv." Ein avatar er ein datamaskinbrukar representasjon av sjølv eller alter ego, enten i form av ein tredimensjonell modell som vert brukt i dataspel, eller eit todimensjonalt ikon som vert brukt på internettforum eller andre miljø m.m".(Wikipedia), dvs. ein person(figur) ein klikkar seg innpå, vel namn og utsjånad .
Vanlegvis har ein kommunisert med andre ved å chatte. No vert det stadig vanlegare med stemmebasert kommunikasjon.
MMORG "massive multiplayer online role - playing game".Liknar på tradisjonelle dataspel i rollespelsjangeren. Ein får oppdrag som må løysast, og ein tener pengar og erfaringspoeng. Må i stor grad løyse oppgåver i samarbeid med andre spelarar for å gjere framskritt. Det største i dag er World of Warcraft. Las om dette på Wikipedia- Ser at for å spele dette på internett må ein abonnere på speletid eller kjøpe 60 dagars spelekort. Den første månaden er gratis. -Blizzard Entertainment har 1200 tilsette for å utvikle spelet.Ser at World of Warcraft har fått sterk kritikk for å vere avhengigheitsskapande.

Etter mykje strev greidde eg å opprette ein brukar på Second Life. Trudde det var passordet eg gjorde feil med, så eg prøvde med mange forskjellige. Om kvelden fekk eg melding frå Heidi Holen at ho hadde funne ut at lenka ikkje virka.
Ho skreiv at eg måtte gå inn på http://www.secondlife.com/. Det gjorde eg (Arnhild ordna ut for meg, eg var så lei)). Så gløymde eg å aktivere kontoen, så eg måtte starte på nytt. Alt gjekk veldig lett og greitt då, så dette trøbbelet eg hadde i starten må ha vore"sjølvlaga" sjølvom lenka ikkje verka. Neste trøbbel var at eg gløymde å laste ned Second Life. Ikkje så lett alt når ein ikke les skikkeleg, men tilslutt gjekk alt bra. Eg hadde litt motvilje mot denne oppgåva, så eg trur nok det har verka inn.
Eg heiter altså no Karen Barineaux på Second Life og ser elegant ut(tenk om det var verkeleg).


Eg gjekk inn på dei ulike fanene og såg diverse videoar som forklarte korleis ting skulle gjerast.
Utsjånaden til Karen Barineaux vart endra, fiksa på nasa, fekk på jakke osv. Så skaffa eg meg ein venn, Mika Overland, og fekk positivt svar frå han. Veit ikkje kva vi skal finne på saman, men vi kan reise, shoppe, gå på forskjellige "events" osv. Prøvde å shoppe(åleine) søkje på dress, valde ut Place IRIGHT-FASHION, klikka på teleport, men då stoppa det opp, det same når eg søkte på car og valde ut MERCEDES BENZ, stoppa opp når eg klikka på teleport. Hadde eg kome inn kunne eg ha fullført kjøpet (Second Life) Idet heile teke er det eit hav av muligheiter på Second Life.Eg kunne ha "vore der" i timesvis, ja dagevis, men synes ikkje eg kan bruke meir tid på dette. Eg har sett litt på det og fått litt peiling. Trur eg på seie meg ferdig med Second Life sjølv om eg ikkje har gjort så mykje, men eg synes det er greitt å ha fått eit innblikk. Det vert aldri "mi verd" uansett, sjølvom det sikkert er kjekt for dei som er opptekne av dette. Får sjå kva som skjer etter fylte 62.


Var innom InfoIsland.

Har notert meg den nye boka om online rollespel ogvirtuelle verdener av Kalle Gjesvik("Lek eller alvor")som var den første boka Norgesbiblioteket lanserte i Second Life.




1 kommentar:

  1. Supert Birgitt! Eg heiter Hillametta Huntress i SL. Har tenkt å invitere til "treff" i SL tysdag 5. januar rett etter at eg har hatt siste "vakt" kl 21-21.30. Du er hjarteleg velkomen!

    Hilde :-)

    SvarSlett