lørdag 31. oktober 2009

Ting 6: Venestader


Der er mange populære venestader på nettet: Twitter, Myspace , Facebook m.m.Venestader er eit fellesbegrep for sosiale brukarstyrte nettstader. Kjenneteikn på venestadane er at ein opprettar ein personleg profil- her kan ein laste opp bilde og fortelje om seg sjølv. Den viktigaste funksjonen til ein venestad er å skape nettverk - kan legge til vener ved å sende spørsmål til andre om å vere "vener". Ein får følgje med kva andre driv med og kven som er vener med kven for den som er interessert i det.
Har gått gjennom oppdagingsturen via MySpace. Kontrollerte URL-adressa i nettlesaren. Vart oppmode om å sjekke at ein besøkte det ekteMySpace. Kunne bla gjennom brukarar, finne personar, velje kjønn, alder, kunne velje om dei skulle vere gifte, single m.m. og kvifor dei var på MySpace: dating , finne vener, nettverksbygging m.m og kunne også velje kvar dei skulle bu.
Tok ein kik på Twitter - gratis service som lar oss kome i kontakt med folk gjennom raske, hyppige svar til eit enkelt spørsmål: Kva styrer du med?
Kika også på Underskog - ein utelivskalendar som vert oppdatert av brukarane sjølve.
Har lese gjennom personvern -Facebook. Viktig å få med seg.
Har tidlegare oppretta profil på Facebook, men har ikkje brukt det i det heile teke. Gjorde det berre for å sjå om eg fekk det til. I dag søkte eg opp nokre personar eg kjenner og ba om å verte lagt til som ven. Lasta opp eit bilde( "Haust"). ville ikkje ha bilde av meg sjølv, finare med haustbilde. Det går vel an??
Til slutt søkte eg opp og melde meg inn i gruppa "23 ting om 2 null" og var imponert over meg sjølv at eg fekk det til. Skreiv også eit par setningar der.
Trur kanskje at eg kjem til å bruke "Facebook" av og til, men kan ikkje la vere å tenkje på at dette er litt"Se og hør" opplegg, sjølv om ein er advart not å legge ut sensitive personopplysningar.

1 kommentar:

  1. Det er så skikkeleg og gjennomarbeida det du gjer! Flott!!! Ting 6 er notert!

    Hilde :-)

    SvarSlett